First World Problems Anthem

Η διαφήμιση προβάλλει κατοίκους της Αϊτής να διαβάζουν tweets όπως "Μισώ όταν τα δερμάτινα καθίσματα μου δεν είναι θερμαινόμενα" ή "Μισώ που το σπίτι μου είναι τόσο μεγάλο που χρειάζομαι δυο ρούτερ για το ασύρματο δίκτυο", δίνοντας έτσι έμφαση μεταξύ των "προβλημάτων" πολιτών του ανεπτυγμένου κόσμου και των πραγματικών προβλημάτων διαβίωσης που έχουν κάτοικοι χωρών όπως η Αϊτή.

 
Σύμφωνα με την περιγραφή του βίντεο στο YouTube, στόχος του συγκεκριμένου διαφημιστικού είναι να σταματήσει τη χρήση του hashtag #FirstWorldProblems αντί να το προωθήσει, όπως γίνεται συνήθως με τις καμπάνιες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Tags: