Ζωγραφικής, νέα, σκέψεις σας και ερωτήσεις για τα έργα σας.

Ζωγραφικής, νέα, σκέψεις σας και ερωτήσεις για τα έργα σας.

Ζωγραφικής τετράδιο εδώ.Ενα έργο που δεν πάει καλά και έχετε απορία ή θέλετε κάποια βοήθεια.

Σκέψεις για ζωγράφικη ή ότι άλλο θέλετε, έδω είναι η κατάλληλη γωνιά

Καλησπέρα,

Έχω μία απορία σχετικά με τα ψυχρά και θερμά χρώματα σε ένα έργο. Πρέπει οπωσδήποτε να συνυπάρχουν στον ίδιο πίνακα και σε τί ποσοστό το καθένα; Για παράδειγμα,  θέλω να φτιάξω μία σύνθεση που να περιέχει γυαλί σε τόνους του χρυσού και μια παπαρούνα που αυτό συνεπάγεται συνδιασμό χρυσού και κόκκινου. Τα φύλλα της παπαρούνας μπορεί να είναι από το χλωρό πράσινο μέχρι το καφε-χρυσο της ώχρας. Εμένα τί με συμφέρει το χλωρο ή το καφε-χρυσο για τα φύλλα; Και σε τί τόνους να βάλω τους ιριδισμούς στο γυαλί ώστε το έργο να περιέχει και ψυχρά χρώματα;

Γεια σου Εύη.

Σε ένα έργο μπορεί να συνυπάρχουν ,αν αυτή την σύνθεση έχεις επιλέξεις, να κάνεις, δηλαδή αντίθεση ψυχρών θερμών.
 Δεν είναι όμως απαραίτητο αυτό σε όλα τα έργα.Μπορείς πχ να επιλέξεις την αντίθεση βασικών- συμπληρωματικών.
Εδώ , στο δικό σου έργο,  επιλέγεις το χρυσό (κίτρινο+άσπρο+ώχρα),  με κόκκινο (παπαρούνα).
Το χρυσό είναι μπαλαντέρ, δηλαδή παίρνει το χρώμα του θερμού πού είναι κοντά του. Έτσι γύρω απ την περιοχή της παπαρούνας θα πρασινίζει ελαφρά, μην το φοβηθείς.
Τα φύλλα της παπαρούνας θα είναι ένα τόνο πιό βαθύ πράσινο όσο η παπαρούνα κοκκινοπορτοκαλοροζίζει.
Το πράσινο και το κόκκινο σε αναλογία στο πίνακα είναι 50/50 σαν βασικό-συμπληρωματικό χρώμα.
Μέσα στο κιτρινο-χρυσό σου ρίξε γύρω απ την περιοχή του κόκκινου λίγες σταγόνες πράσινο να το σπάσεις για να αναδειχτεί το κόκκινο σου και γύρω απ την περιοχή των πράσινων φύλλων λίγες σταγόνες κόκκινες.
Αυτά τα χρώματα(πράσινο-κόκκινο) ανακατεμένα με τα κιτρινο-ώχρα σου, δηλαδή με τους τόνους του χρυσού σου.
Στα ιριδίζοντα του γυαλού, θα εφαρμόσουμε τον κανόνα της χρωματολογίας του χρώματος αυτού καθ΄εαυτού.
Δηλαδή, θα βάλεις ελάχιστο γαλάζιο (μπλέ+ασπρο+ώχρα ελάχιστη ποσότητα) για να ισορροπήσεις  το όλο θέμα σου.

Όπως είδες συνυπάρχουν πολλοί κανόνες σε ένα έργο.
Θα σε παρακαλούσα να ρίξεις μιά ματιά στη χρωματολογία.Ξέρω ότι είναι δύσκολη η εφαρμογή όσο και αν ξέρουμε τους κανόνες. Σε όλους συμβαίνει αυτό ακόμα και στούς πιο έμπειρους ζωγράφουςστην εφαρμογή τους ξεχνάμε.

Και κάτι ακόμα σημαντικό:
Όλα τα χρώματα θα αλλάξουν όταν ζωγραφίσεις το πίσω μέρος του πίνακα, τα φόντα.
Για αυτό ζωγράφισε πρώτα το πίσω μέρος του θέματος σου, ποτέ το κυρίως θέμα πρώτα.


Έτσι όπως μου περιγράφεις το θέμα σου, καλό θα ήταν να το φτιάξεις με ένα σπασμένο πρασινολαδί.
Αυτό θα δώσει βάθος στον πίνακα και θα κάνει το κόκκινό σου(παπαρούνα)  να λάμψει.
Εδώ υπάρχει ένας άλλος κανόνας χρωματολογίας, το μέγεθος της κιλήδας(παπαρούνα).
Επειδή θα είναι μικρή μέσα στα πρασινο-ώχρα θα λάμπει και θα τραβάει το μάτι του θεατή επάνω της.Και αυτό είναι το ζητούμενο γιατί η παπαρούνα είναι ΤΟ θέμα σου.
Ελπίζω να βοήθησα!

υσ. το χρυσό κάντο να πρασινίζει,οκ;
ότι άλλο χρειαστείς εδώ θα είμαι. Καλή επιτυχία


 

Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα! 

Τον πίνακα θα τον κάνω με ξηρά παστέλ. μου είναι εύκολο να κανω τις αντιστοιχίες στην ορολογία μεταξύ ρευστών χρωμάτων και ξηρών παστέλ.

Όταν τον ξεκινήσω θα σε χρειαστώ πάλι.

Αν τον κάνεις με παστέλ τότε σίγουρα να ζωγραφίσεις πρώτα τον πίσω απ το θέμα σου χώρο.
Πρόσεξε τα κίτρινα εκεί. Τα παστέλ δεν σηκώνουν και πολλά περάσματα για αλλαγή χρωμάτων.
Μην πολυχρησιμοποιήσεις κίτρινα σιτρόν και κίτρινα καδμίου, θα σου "θαψουν" τα κόκκινα που είναι το κυρίως θέμα σου.
Οι ώχρα, Πράσινα και  άσπρο ίσως  είναι καταλληλότερα σαν χρώματα.
Η γνώμη μου είναι το πιάτο να είναι σε δεύτερη μοίρα.
Δώσε έμφαση στο κόκκινο

καλημερες!!! Φιλεναδα θελω λιγο τα φωτα σου......

Εχω μια φωτο απο βυθο για παιδικο δωματιο την οποια θελω να ζωγραφισω οοοοοοταν βρω λιγο χρονο.

Αυτο που φοβαμαι ομως ειναι οτι εστω και με ακρυλικα να το ζωγραφισω θα μυριζει και θα εχω προβλημα με τα παιδια.

Μετα σκεφτηκα τα πλαστικα τοιχου αλλα και αυτα μυριζουν(τα δοκιμασα).

Τι αλλη επιλογη εχω για να μην μυριζει το δωματιο που κοιμουνται τα μωρα? Μηπως λεω εγω τωρα να παρω χρωματα παιδικα νερου?Αλλα θα εχουν μια σχετικη διαρκεια η θα φυγουν αμεσως?

Στελλα καλησπερα...θα ηθελα να να μου δώσεις τα φωτα σου σε καποιες αποριες που εχω..

..ζωγραφικη σε ξυλο....

1)υπερ και κατα

2)τι ξυλο ειναι καταλληλο για ζωγραφικη με ακρυλικα ?mdf η κοντρα πλακε θαλασσης??

3)σιγουρα ποιο οικονομικο απο το καμβα...αλλα χωρις αστάρι..εκτός απο gesso με τι αλλο μπορω να ασταρωσω γιατι εδω στη Πατρα οτι εχει σχεση με ζωγραφικη οι τιμες ειναι τσουχτερες..

Ελπιζω να μπορεσεις να μου δωσεις τα φώτα σου γιατι εχω εμπνευση αλλα δεν εχω επιφανεια να ζωγραφισω...

ευχαριστω εκ των προτερων..

 

fokion

Για αυτό είμαστε εδώ. Το καλύτερο είναι το κόντρα πλακέ θαλάσσης αλλά έχω να προτείνω και πιό φτηνές λύσεις. Αν θέλεις να πειραματιστείς με κάποιο σχέδιό σου μπορείς να πάρεις χασαπόχαρτο, το λένε χαρτί του μέτρου και είναι αρκετά σκλήρο και ανθεκτικό. Θα πάρεις και μισό κιλό πλαστικό, αυτό που βαφουμε τους τοίχους, και θα το περάσεις ένα χέρι. Μόλις στεγνώσει ζωγραφίζεις εκεί πάνω ακόμα και με λάδια. Άμα δε το περάσεις και από τις δυό μεριές, γίνεται αθάνατο. Αν όμως επιμένεις να πάρεις κόντρα πλακέ πάρε το απλό και πάρε και βερνίκι για ξύλα. Πέρασέ το με αυτό και δεν θα σου σκεβρώσει ποτέ. ΚΑι εκεί μπορείς να ζωγραφίσεις και με ακριλικά και με λάδια.

Το καλύτερο όμως για εμένα είναι να χρησιμοποιήσεις  ένα κομμάτι κόντρα πλακέ θαλάσσης σαν τελάρο και να το έχεις για όλα τα έργα σου. Και να τι εννοώ. Πάρε ένα ύφασμα που να μην έχει κόμπους πχ λινό ή ύφασμα άσπρο που κάνουμε σεντόνια. Μπορείς να βρείς και εμπριμέ, δεν θα φαίνεται μετά την επεξεργασία. Βάλτο πάνω στο κόντρα πλακέ και στεραίωσέ το με μανταλάκια ή χαρτοταινία ή πινέζες. Να τεντώσει καλά. Πάρε μισό κιλό γύψο και μια φτηνή ατακόλ για χαρτόνια, κόλλα, ξέρεις. Βάλε δυό κουταλιές ατλακόλ και λίγο γύψο και λίγο νερό. Κάνε ένα νερουλό μείγμα και πέρασε το ύφασμα, με πινέλο μεγάλο, οριζοντίως και καθέτως. Αστο να στεγνώσει και αν έχει ακόμα πόρους, αν φαίνεται δηλαδή ακόμα  το ύφασμα, πέρασέ το άλλο ένα χέρι. Αυτό είναι το gesso σου. Αν χρειαστεί να το γιαλοχαρτίσεις μετά με ένα λεπτο γυαλόχαρτο, αλλά συνήθως δεν χρειάζεται. Ζωγράφισε εκεί ότι τραβάει η ψυχή σου. Μόλις τελειώσεις το έργο σου του βγάζεις τις πινέζες και έχεις ξανά την βάση του τελάρου σου για καινούργιο έργο. Πως νομίζεις ζωγραφίζουμε τόσα χρόνια; Όλα αυτά που κυκλοφορούν είναι για εμπορικούς σκοπούς. Δοκίμασε και θα με θυμηθείς! Α και κάτι ακόμα. Ταπλαστικά του τοίχου κάνουν θαυμάσια για όλες τις ζωγραφικές δημιουργίες. Μην δίνεις λεφτά για ακριλικά που κάνουν την ίδια δουλειά μιας και έχουν την ίδια βάση σαν σύνθεση χρωμάτων και κόλλας και κοστίζουν και πανάκριβα.

Ελπίζω να σε κάλυψα. Αν όχι ρίξε μια ματιά στις σελίδες του artlessons. Τα γράφω όλα αυτά και περισσότερα ακόμα. Καλή σου μέρα.

Στελλα ειλικρινα με καλυψες πληρως....ειδικα αυτο που μου ειπες για τα πλαστικα χρωματα..τρελη εξοικονομηση..περνεις ενα σωληναριο ακρυλικο 75 ml και κοστιζει 2,5 €..ενω 1kg πλαστικο 7 €.κερδος 26 €.Σ'ευχαριστω για τις γνωσεις που μου προσεφερες..θα ανταποδωσω με ενα εργο αφιερωμενο σε εσενα και ολα τα μελη της σελιδας..'' με πλαστικό παντα :) ''.και παλι ευχαριστω...καλημερες...

fokion

Νάσαι καλά όπου κι αν είσαι. Υποσημείωση. Μην πάρεις ακριλικά πλαστικά για εξωτερικούς χώρους, δεν ανταποκρίνονται καλά και σε λίγο καιρό φουσκώνουν ειδικά πάνω σε ύφασμα. Πάρε ένα κιλό πλαστικό άσπρο και από ένα τέταρτο πλαστικό όλα τα άλλα χρώματα και τα ουδέτερα , καφέ, ώχρα και κεραμιδί. Στην δική μου παλέτα δεν έχω ποτέ μαύρο γιατί σκοτώνει τις αποχρώσεις και κάνει το έργο τονικό. Για να φτιάξεις χρωματιστό μαύρο βάζει τα τρία βασικά χρώματα, κόκκινο, μπλέ και κίτρινο. Αλλά στην περίπτωση των πλαστικών χρωμάτων το χρειάζεσαι γιατί δεν έχεις τα τρία μπλέ, τα τρία κόκκινα και τα δύο κίτρινα. Πάρε και ένα τέταρτο μαύρο λοιπόν. Με τον καιρό θα κάνεις και τις αναμείξεις σου που μπορείς να τις φυλάς σε βαζάκια γυάλινα καλά κλειστά για να μην σου χαλάσουν. Για παλέτα χρησιμοποίησε ένα μεγάλο πιάτο ή μια  λαδόκολλα. Να θυμάσαι, να καθαρίζεις πάντα τα πινέλα σου με νερό και σαπούνι και ποτέ μα ποτέ να μην τα αφήνεις μέσα στο νερό για να τα καθαρίσεις αύριο. Να φτιάχνεις πάντα την τρίχα τους μετά το καθάρισμα και θα τα έχεις πάντα έτοιμα για πολλά χρόνια. Και πάντα να βάζεις τα πινέλα ανάποδα σε ένα βαζάκι ή σε ένα μεγάλο δοχείο για να μην χάνουν την φόρμα τους. Καλή επιτυχία.

Στέλλα καλημέρα..εχω δυσαρεστα νεα..να στα πω και αν μπορεις να με βοηθησεις η να μου βρεις μια λυση γιατι εχω σκασει..

εκανα το συστημα με το κοντρα πλακε και το υφασμα..εφτιαξα το gesso με ατλακολ,γυψο και νερο και βγηκε μια ωραια επιφανεια...το ετριψα και λιγο γιατι ειχε μπιμπικια απο το γυψο..1.παω να ζωγραφισω με πλαστικα(συγκεκριμενα να φτιαξω φοντο ουρανο)...αλλα χαλια..το χρωμα τραβαγε αμεσως και φαινοταν σαν ζωγραφικη 1ης δημοτικου..2.δοκιμαζω με ακρυλικα ζωγραφικης και παλι δεν εστρωνε οπως στο αγοραστο τελαρο..3.μετα λεω κατσε να το βγαλω για να δω πως εφαρμοζει επανω σε τελαρο..αποτελεσμα...οπως το τραβαγα ειχε κολλησει και το χρωμα εκανε ραγαδες και χαλασε το εργο..τωρα...σκεψη μου...αν εφτιαχνα τελαρα απο ξυλα παλετας,εχω τα μεσα για να το φτιαξω,καρφωνα το καμβα τεντωμενο,μετα περναγα ενα χερι gesso,το ετριβα και μετα δυο χερια πλαστικο μαζι με ατλακολ για να φτιαξω μια γυαλυστερη επιφανεια ωστε να στρωνει καλυτερα το χρωμα ,θα εκανα δουλεια?επισης ειδα σε καποια βιντεο οτι κοσκινιζουν το γυψο..χρειαζετε?ειλικρινα βοηθησεμε γιατι αν δε τα καταφερω θα αρχισω να ζωγραφιζω τους τοιχους του σπιτιου..:)ευχαριστω εκ των προτερων

fokion

Καλημέρα και ψυχραιμία. Υπάρχουν δύο περιπτώσεις για αυτό που περιγράφεις, είτε δεν στέγνωσε καλά η μάζα στο ξύλο σου είτε ο γύψος ήταν άστα να πάνε.  Ειλικρινά κάνω χρόνια αυτή την επεξεργασία και ποτέ δεν φέρθηκε το ύφασμα ή το κοντρα πλακέ έτσι και βάζω τα ίδια υλικά. Μήμπως στέγνωσες το τελάρο κοντά σε σόμπα; για πιό γρήγορο στέγνωμα; έχω ζωγραφίσει από σκόνες μέχρι λάδια σε τσουβάλι με αυτόν τον τρόπο. Τώρα το ότι τράβαγε το χρώμα, ναι τα πλαστικά σε αυτή την  προετοιμασία τραβάνε στο πρώτο χέρι. Θέλει υπομονή και καλό φυσικό στέγνωμα. Αν συνεχίσει και ρουφάει το χρώμα πέρασέ το έναπρώτο χέρι αστάρι με λίγο άσπρο και άφησέ το να στεγνώσει καλά σε επίπεδη επιφάνεια. Και κοίτα, τα φυσικά υλικά όπως αυτά που χρησιμοποιούμε τώρα σίγουρα θα έχουν μια διαφορά από αυτό που έχουμε συνηθίσει με τα τελάρα εμπορίου. Αλλά και πάλι μου κάνει εντύπωση γιατί σου φερθηκε έτσι. Άστο για λίγο και θυμίσου τι ακριβώς έκανες μέχρι να βάλεις το πρώτο χρώμα. Όλα έχουν σημασία.

Υπάρχει έδω μέσα ένα έργο, οι δύο ιππότες στην άρχη της γκάλερι. Αυτό έχει ζωγραφιστεί σε χοντρό ύφασμα χωρίς τελάρο με το τρόπο που περιγράψαμε για την προετοιμασία και με πλαστικά τοίχου. Το ύφασμα ήταν καρφωμένο με μικρά καρφάκια σε ένα τοίχο του σπιτιού μου. Απορώ λοιπόν, γιατί να σκάσει το κακιασμένο το δικό σου; Θα το βρούμε, δεν θα μας νικήσει.

Επειδή μου λές όπως το τράβαγα έκανε ραγάδες και έσκασε, υποψιάζομαι και κάτι ακόμα. Το ύφασμα από τι είναι;βαμβακερό, ναυλον, συνθετικό;

Περιμένω απαντήσεις και ψυχαιμία, όλα θα λυθούν.

το στεγνωμα εγινε φυσιολογικα...δε παραβιασα τιποτα...το υφασμα ειναι απο καταστημα που πουλα μονο υφασματα και ρωτησα ποιο περνουν για ζωγραφικη και μου εδωσε αυτο,τωρα τι ακριβως ειναι δεν ξερω,ομως εχει ιδια υφη με το ετοιμο..χρωμα ανοιχτο μπεζ..ειναι πιστευω καλης ποιοτητας.ερωτηση?το γυψο τον βαζουμε για να κλεισουμε τους πορους του υφασματος?αν ναι, εαν περασω πριν απο τα χρωματα αντι για gesso η επανω απο το gesso ενα μονωτικο ακρυλικο ελαστομερες το οποιο ειναι ελαστικο,θα κλεισει τους πορους και θα εχει μια ασ το πουμε γυαλαδα, πιστευεις να κανω δουλεια?ειλικρινα μια εβδοβαδα κανω χημειες με τα υλικα για να βρω το καταλληλο υποστρωμα..που θα παει...θα πετυχει η συνταγη καποια στιγμη..

 

fokion

Θα κάνει δουλειά ακόμα και αν περάσεις μόνο πλαστικό και βάψεις μετά με πλαστικά ή ακριλικά. Αλλά εμένα μου κάνει εντύπωση το ότι ρουφάει. Δεν μπορούμε να πάρουμε υφάσματα πχ ακριλικά ή ναυλόν, ή μάλλον όλα τα μπορούμε αλλά για αρχή καλύτερα υφάσματα που έχουν ίδια το στημόνι και το υφάδι τους, δεν έχουν ελαστικότητα και είναι σταθερά, όπως το ύφασμα για τα σεντόνια αλλά χωρίς την κόλλα του, το ύφασμα που κάνουν τέντες αλλά στο πιό ελαφρύ,  αλατζεδένια υφάσματα είναι καλά και μεταξωτά. Τα λινά επίσης είναι τέλεια. Την γυαλάδα που λες, γιατί την θέλεις; Έχεις ένα χαρτί εκεί κοντά σου; ένα χαρτόνι, μια άλφα 4  ότι δήποτε χαρτί; Ένα χασαπόχαρτο; πέρασε λίγη από    την σύνθεση που έκανες και αφήσε να στεγνώσει, ένα χέρι. Και βάψε μερικές πινελιές, πέρασε το όλο με διάφορα χρώματα, και πές μου, πως συμπεριφέρετε

Αν δεν πετύχει θα έρθω να σε βρώ.Να το κάνουμε επί τόπου για να δω και εγώ να δεις και εσύ τι δεν κάνεις καλά ή τι δεν είπα καλα.
 

http://www.artlessons.gr/gallery/%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%AC%CF%82-%CE%B6%CF%89%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82/%CE%B9%CF%80%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%82
αυτό είναι οι ιππότες που σου έλεγα, δες το. Με τα ίδια υλικά και την ίδια προετοιμασία φτιάχτηκε και με πλαστικά τοίχου. Μετά από  15 χρόνια είναι όπως το πρωτοέφτιαξα. Έδώ τοέχω στο πσίτι, δεν το δίνω με τίποτα
στην 46 σελίδα της γκαλερι είναι

οχι ακριβως γυαλαδα απλα ποιο συμπαγες και ελαστικο για να απλωνει το χρωμα καλυτερα και να μη σπαει...πιστευω πως ο ετοιμος καμβας καποια τετοια συσταση εχει στη τελικη στρωση..στο λεω εκ πειρας λογο του οτι ασχολουμε με μονωτικα...για να το καταλαβεις ποιο απλα η επιφανεια που βγαζει το υφασμα μετα το γεσσο ειναι ''ξερη''.θα κανω και το πειραμα με το χαρτι και θα σου πω νεα..και ο θεος ας βαλει το χερι του να πετυχει..και παλι ευχαριστω

fokion

Ιδέα αλλά ποιό ακριβή λιγάκι. Βάλε στόκο και κιμωλία και βιναβίλ (είναι μια κόλλα για ζωγραφική) ή βιναμούλ και πες μου αποτελέσματα. Η βιναμούλ όταν στεγνώσει δίνει αυτή την γιαλάδα που λες. Γίνεται δε αόρατη στο τελικό στάδιο αν και όταν την βάλεις πάνω ακόμα και πάνω σε στεγνό χρώμα μοιάζει σαν γάλα. Μην φοβηθείς , άστην να στεγνώσει. Πάμε όμως πια σε πιό ακριβές λύσεις αλλά νομίζω αξίζουν.

Στελλα εχθες εφτιαξα ενα δειγμα με υφασμα σε κοντρα πλακε αποτελουμενο απο:νερο,γυψο,λιγο λευκο πλαστικο,και ακρυλικο ελαστομερες..νερουλο μιγμα..σημερα το πρωι που στεγνωσε ξεκολλησα τη μια ακρη του να δω πως συμπεριφερεται και δεν εσπασε οπως το αλλο...θα φτιαξω κατι να σου πω και εντυπωσεις σαν επιφανεια..

fokion

καλησπέρα παιδιά!!να ρωτήσω μπορεί κάποιος να μου πει ποια είναι τα βασικά που χρειάζεται κάποιος για να ζωγραφίζει με κάρβουνο?

 

Καλησπέρα. Είμαι η Στέλλα. Τα βασικά είναι κάρβουνο, γόμα κάρβουνου, χαρτί και ένα κοντρα πλακέ να ακουμπήσεις το χαρτί με πιαστράκια

Στελλα καλημερα...εχω πολυ ευχαριστα νεα...η χημεια πετυχε..λοιπον...να πω τη συνταγη και αν θελει καποιος ττην εφαρμόζει..εγω παντως ειμαι αρκετα ικανοποιημενος με το αποτελεσμα:1η στρωση=1 1/2 δοση νερο,1 δοση πλαστικο,1/2 δοση ελαστομερες μονωτικο,1/2 δοση ατλακολ και 1 δοση γυψο.το τελικο μιγμα ειναι νερουλο..μολις στεγνωσει ενα ελαφρυ γυαλοχαρταρισμα με γυαλοχαρτο 320 και μετα 400.

και η 2η στρωση=1/2 δοση νερο,1 δοση πλαστικο και 1/2 δοση μονωτικο.στραυρωτα με το πρωτο χερι.ειλικρινα το αποτελεσμα μου θυμιζει τον αγοραστο καμβα και ακομα καλυτερο..επισης ζωγραφισα πανω σε αυτο με πλαστικα και δεν τραβαγε το χρωμα καθολου..ειχες δικιο,κανουν πραγματικα πολυ καλη δουλεια και ειναι σαφως πολυ πιο οικονομικα..

fokion

Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιι! Έτσι όπως το έγραψες μεταφέρεται αμέσως σε μάθημα στη σελίδα με υπογραφή fokion.

Αυτό είναι το καλύτερο μάθημα και αυτό είναι και το πιστεύω της σελίδας, μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον.

ευχαριστούμε Φωκίων!

Στελλα ευχαριστω πολυ για το αρθρο..ειναι τιμη μου να μπορω να προσφερω και εγω κατι στον απεραντο κοσμο της ζωγραφικης..ελπιζω οποιος το χρησιμοποιησει να του φανει σαν αποτελεσμα ιδιο με εμενα..εγω παντω ειμαι πολυ ικανοποιημενος και εμφανισιακα και οικονομικα..αν χρειαστει μπορω να σας πω και ποιο μονωτικο χρησιμοποιω..δεν το ειπα για λογους διαφημισης.και παλι ευχαριστω..

fokion

Η ευχαρίστηση είναι όλη δική μας που βοήθησες. Είναι σημαντικό να δουλεύουμε ομαδικά, ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω.

Θα ήθελα, αφού βρήκες μια άκρη με το υπόστρωμα, να μιλήσουμε για σύνθεση, χρώματα και προοπτική. Να πάρουμε ένα έργο σου και να ερμηνεύσουμε ως αναφορά τα παραπάνω σπουδαία που αναφέρω. Πάμε πρώτα χρωματολογία και συνεχίζουμε με τα άλλα. Διάλεξε εσύ ένα έργο σου. Τα λέμε.

ωραια...ας αρχισουμε με το abstract..μου ειπες οτι σχεδιαστικα και χρωματολογικα ειναι οκ..εγω πως μπορω να το καταλαβω αυτο και πως μπορω να το εφαρμοζω και στα αλλα εργα?

 

fokion

Αρχίζουμε λοιπόν με αυτό. Στα εξπρεσσιονιστικά τύπου μπρακ ή πικάσσο αρχίζουμε πάντα από πίσω αφού τοποθετήσουμε με λίγο νερουλό χρώμα τα σχήματα. Τα εξπρεσσιονιστικά τύπου πόλακ αρχίζουμε αλλοιώς , θα τα πούμε εν καιρώ.

Σε όλα τα έργα κάτι θέλουμε να πούμε ή να εκφράσουμε, σωστά; Έτσι δημιουργώντας ένα τέτοιο έργο τοποθέτησε το δικό σου συναίσθημα πχ θάρρος και μετά δες αν το καταλαβαίνουν και οι άλλοι.

Τωρα η σύνθεση. Να βάζεις πάντα το κυρίως θέμα σου, στην περίπτωσή μας είναι η μαύρη φωτεινή τρύπα, στην χρυσή τομή, με τον καιρό θα την βρίσκεις ενστιχτωδώς.

Αφησέ την να την ζωγραφίσεις τελευταία αν είναι δυνατόν. τα σχήματα που θα έχεις στο φόντο, να την πλαισιώνουν  ωστε το μάτι του θεατή να πηγαίνει πρώτα εκεί που εσύ θέλεις. Οι δύο άλλες τρύπες αρίστερά όπως το βλέπω εγώ την αποδυναμώνουν.

Τα χρώματα θα πρέπει να παίζουν ανάμεσα στα βασικά συμπληρωματικά και ουδέτερα και να ντεγκραντάρουν ανάλογα της συνομιλίας του έργου με τον θεατή.

Αν επιλέξεις δύο κύρια -συμπληρωματικά δηλαδή διχρωμία και τα πλαισιώσεις με τα ουδέτερα θα έχεις ένα αποτέλεσμα που θα ¨στέκει" στο μάτι και για αυτό δεν θα ενοχλεί.  Αν επιλέξεις τριχρωμία πάμε σε άλλους κανόνες πιό πολυπλοκους .

Τα χρώματα στο σύνολό τους να μην είναι ούτε πολύ θερμά ούτε πολύ ψυχρά αλλά να έχουν μια ισορροπία δυνάμεων.

Στο δικό σου έργο το μπλέ θα το ήθελα λίγο πιό ψυχρό γιατί το ουδέτερο γκρί που έβαλες "βγαίνει "πολύ έξω και ενοχλεί.

Σου είπα ήδη πολλά και μάλλον το παράκανα, περιμένω απορίες και συνέχισε την προσπάθεια,είμαι σίγουρη πώς θα έχεις σύντομα πολύ καλές κριτικές από όλους

 

 

 

ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΙΓΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ..ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ..ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΦΥΓΗΣ..ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ..ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΛΕΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ?ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ.. ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΛΑΘΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΜΟΥ ΤΑ ΧΑΛΑΕΙ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

fokion

Καλή η ιδέα σου! Πες μια μία τις δυσκολίες που συναντάς και όλα θα λυθούν. Περιμένω σχέδια.

Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω για το spray painting χρησιμοποιουν σπρευ για graffiti η αλλο;Γιατι χρησιμοποιησα απλο σπρευ και στεγνωνε γρηγορα.Ευχαριστω!

 

Αμα  χρησιμοποιήσεις σπρέι  λαδιού αργεί να στεγνώσει. Αν είναι ακριλικά στεγνώνουν πιό γρήγορα

Εχετε καποια υποψιν σας γιατι δεν τα ξερω.Αλλιως για graffiti δεν κανουν στεγνωνουν γρηγορα;

 

Τι ακριβώς θέλεις να ζωγραφίσεις και σε τι επιφάνεια;

Σε καμβα και σε χαρτι.Ηθελα να κανω οπως ετυχε μια φορα να δω καποιον που ζωγραφιζε με σπρευ στον δρομο.Σε χαρτι ζωγραφιζε ο νεαρος αλλα δεν ξερω αν γινεται και σε καμβα.Επισης εχω δει και βιντεο στο youtube.

 

οκ. Και στα δύο γίνεται με τα σπρέι του εμπορίου. Κάνε ένα κόλπο. Αν βάψεις σε καμβά βρέχτον με νερό. Αν σου στεγνώσει ξαναβρέχτον. Αν ζωγραφίσεις με λάδια βάλε νε΄φτι και λινέλαιο. Και να ξέρεις, αυτές οι ζωγραφιές πρέπει να γίνονται πολύ γρήγορα.

Το ίδιο ισχύει και για το χαρτί.

Αν θέλεις να το πας πιό αργά πέρασε από κάτω μια στρώση πλαστικό.

Είναι πάντως μία τεχνικήπου θέλει γρήγορο χέρι και σίγουρο.Αυτά που βλέπετε στα βιντεάκια φαίνονται εύκολα αλλά δεν είναι. Καλή σου επιτυχία.

Σας ευχαριστω πολυ και συγνωμη αν σας κουρασα.Θα τα δοκιμασω και θα δω Και πάλι ευχαριστω!Καληνυχτα!

 

Δεν με κούρασες καθόλου. Χαρά μου είναι. Όποτε θελήσεις κάτι, πάντα στην διάθεσή σου. Περιμένω νέα σου και τις δημιουργίες σου στην γκάλερι, να τα συζητήσουμε με βάση τις δημιουργίες σου. Στέλλα